მეცნიერული კვლევა და კარგი ინტუიცია - როგორ შევურჩიოთ ბიზნესს სახელი

მეცნიერული კვლევა და კარგი ინტუიცია - როგორ შევურჩიოთ ბიზნესს სახელი

***   545 *** ***  4

მეცნიერული კვლევა და კარგი ინტუიცია - როგორ შევურჩიოთ ბიზნესს სახელი

BBC-ის შეფასებით, ბიზნესისთვის კარგი სახელის შერჩევა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, მითუმეტეს მაშინ, როცა „მსოფლიო ონლაინ რეჟიმში სულ უფრო მეტად გადადის.“

 

 

„ფირმის სახელწოდება, ასევე, კარგად უნდა მოერგოს დომეინის სახელს ინტერნეტში. კარგი პროდუქტისა და მომსახურების შეთავაზების გარდა, მომხმარებელმა კომპანია ინტერნეტში ადვილად უნდა მოიძოს და დომეინის სახელი უნდა დაამახსოვრდე კიდეც“, - იუწყება BBC, რომლის მონაცემებითაც პანდემიის დროს ახალი კომპანიების რაოდენობა გაიზარდა და შესაბამისად, სახელწოდების მოფიქრების პრობლემა ბიზნესში აქტუალურია.

 

 

ტელეკომპანიას დიდ ბრიტანეთში ჩატარებული ერთ-ერთი კვლევის მონაცემები მოყავს, რომლის მიხედვითაც, მიმდინარე წლის იანვრამდე, ერთ წელიწადში 835 494 ფირმა დარეგისტრირდა. ეს წინა ერთ წელთან შედარებით, 41%-ით მეტია. რაც შეეხება აშშ-ს, გასულ წელს იქ 4,4 მილიონი ბიზნეს-ორგანიზაცია შეიქმნა, რაც 2019 წელთან შედარებით, 24%-ით მეტია. BBC-ის შეფასებით, ატლანტის ოკეანის ორივე მხარეს ახალი კომპანიების ბუმი ელექტრონული კომერციის შედეგად გაჩნდა, რადგან ინტერნეტით საქონელს სულ უფრო მეტი ადამიანი ყიდულობს.

 

 

დროული და კარგი სახელის შერჩევაში, ასევე, შესაბამისი დომეინის დარეგისტრირებაში ბიზნესს სპეციალურად შექმნილი ვებგვერდები ეხმარება. ბიზნეს-სახელების შერჩევის ცნობილი საიტებია: Alter, BrandBucket, Frozen Lemon, Wix და Zyro.

 

 

„კომპანიების დასახელებაზე მოთხოვნა პანდემიის დროს გაიზარდა, რადგან ბიზნესმენები ისხდნენ და ბევრს ფიქრობდნენ, თუ რა მოემოქმედათ მომავლისთვის. მათ დაასკვნეს, რომ ინტერნეტში გაცილებით მეტის გაკეთების საშუალება აქვთ, ამიტომ ახალი კომპანიების უმრავლესობა ქსელშია ჩაშვებული, ეს კი მოითხოვს, იყო გამორჩეული. მომხმარებელი ხედავს, რომ ერთსა და იმავე პროდუქტს 100-მდე კომპანია ყიდის, ხოლო თუკი კარგი სახელწოდებით გამოირჩევი, ეს კომპანიას გაყიდვებში დიდ უპირატესობას ანიჭებს“, - აცხადებს Alter-ის დამფუძნებელი დევენ პატელი.

 

 

მისი ვებ-გვერდი მომხმარებლისგან, პირველ რიგში, იმ სიტყვის ჩაწერას მოითხოვს, რომელიც დაგეგმილი ბიზნესის ტიპს უკავშირდება, რის შემდეგაც მას სახელწოდების რამდენიმე ვარიანტს და მათი შეძენის ფასებს სთავაზობს. მაგალითად, Alter-ის საიტზე სიტყვა „ღვინის“ ჩაწერის შემდეგ, მომხმარებელი 10 ვარიანტს მიიღებს, მათ შორის, searchwine.com-ს, რომლის ფასიც 2099 დოლარია.

 

 

რა ხდება იმ შემთხვევაშ, თუკი ბიზნესმენს სახელი მოფიქრებული აქვს, მაგრამ ეს დმოეინი უკვე დაკავებულია, ანუ სხვის მიერ არის დარეგისტრირებული?! ასეთ პრობლემას თავის დროზე ილონ მასკი წააწყდა, რომელიც აცხადებს, რომ სხვის მიერ რეგისტრირებული დომეინის გაყიდვა ამ პირისთვის, შეაძლოა, შემოსავლის მეტად მომგებიან წყაროდ იქცეს. მაგალითად, 2018 წელს მასკი twitter-ზე წერდა, რომ კალიფორნიელ სტიუარტ გროსმანს 11 მლნ დოლარი გადაუხადა, რათა მის მიერ დარეგისტრირებული ვებგვერდი tesla.com შეეძინა. მანამდე მასკის კომპანია იძულებული იყო, teslamotors.com დომეინი გამოეყენებინა.

 

 

ბიზნესისთვის კარგი, ეფექტიანი დომეინების დამრეგისტრირებლ მეპატრონეებს Alter-ის მსგავსი საიტები მათ გაყიდვაშიც ეხმარება.

 

წყარო

 

https://commersant.ge/ge/post/mecnieruli-kvleva-da-kargi-intuicia-rogor-shevurchiot-bizness-saxeli

 


***

0
LOL
0
LOVED
0
PURE
0
AW
0
FUNNY
0
BAD!
0
EEW
0
OMG!
0
ANGRY
0 ***

  • მეცნიერული კვლევა და კარგი ინტუიცია - როგორ შევურჩიოთ ბიზნესს სახელი
  • admin